איך לבנות אתר מכירות מנצח?

אתרי מכירות מהווים כיום את אחד מסוגי האתרים החשובים ביותר מבחינת עסקים. זאת, מאחר שהם מהווים מעין תחליף רב עוצמה לחנויות הפיזיות. אלה כמה נקודות מפתח חיוניות, לבניה איכותית של אתר כזה:

תשתיות

ראשית, האתר יצטרך להתארח היכן שהוא. מאחר שמדובר בהיבט תשתיתי, חשוב שהוא ייבחר בתשומת לב רבה. לכן, השתמשו בשרת וירטואלי של קמטרה, לצד אחסון בענן שלה או כל מוצר איכותי אחר. כך תבטיחו, איכות כבר מה"יסודות". יסודות איכותיים מסוג זה, יסייעו להבטיח פעילות חלקה וטיפול יעיל ומהיר בכל עניין טכני שיעלה.

ביצועים

ביצועי אתר מכירות, הם כמובן חשובים במיוחד. זאת, משמעותית יותר מאשר ביצועיו של אתר תדמית פשוט (למשל). הביצועים יושפעו ממגוון גורמים, כאשר גם כאן יש להיבטי תשתית השפעה מכרעת. כדאי לבדוק איך אפשר לשפר את מהירות האתר, ודוגמה בולטת לכך, היא האפשרות לחזק את מערך השרתים, עם רשת CDN או עם שירות איזון עומסים.

איך לבנות - אתר מכירות מנצח

תמיכה

מאחר שאתר מכירות הוא רכיב עסקי קריטי, חשוב שהוא יהיה תקין וזמין כל הזמן. בכדי להשיג ולהבטיח מטרה חשובה זו, חיוני לקבל תמיכה שתהיה מוצעת 24 שעות ביממה. קמטרה למשל, מציע שרות NOC לניטור ותמיכה, אשר פועל בצורה כזו.

אבטחה

היבט האבטחה הוא נושא קריטי עבור אתרי מכירות. ידוע, שגולשים רבים נוטשים עגלות קניה או בכלל נמנעים מאתרי מכירות מסוימים, בגלל החשש מסיכוני האבטחה. חשש זה מוצדק – מדובר על רכישה בכרטיס אשראי, כאשר רשת האינטרנט ידועה לשמצה כזירת פעולה פופולארית ביותר לפושעים. גם אם בעלי האתר ידועים לגולש כאמינים, האתר עצמו עשוי להיות פרוץ – גולשים שומעים על מקרים כאלה כל הזמן. לכן, חיוני לאבטח את האתר היטב ואז גם לידע את הגולשים בבירור, על אמצעי האבטחה שבהם נוקטים.

ממשק משתמש

ממשק המשתמש של אתר מכירות, הוא ללא ספק היבט קריטי להצלחתו. זה הוא למעשה הרכיב הטכני, שדרכו הגולשים נמצאים באינטראקציה עם כל המערכת, בדומה לאיש מכירות בחנות. אידיאלית, מתכננים ממשק כזה בעזרת מומחים לנושא הספציפי הזה. בהמשך, עשויים להכניס לא מעט שינויים לממשק המשתמש. זאת, בעקבות מדידת וניתוח פעילות הגולשים והבנה שמשתפרת בהדרגה, מה וכיצד אפשר וכדאי למכור להם דרך האתר.

בדיקות והרצה

הקמת אתר איננה עניין פשוט וחד פעמי של "שגר ושכח". ואם כך לגבי אתרים בכלל, על אחת כמה וכמה נכון הדבר לגבי אתרי מכירות. אתרים אלה, שנמצאים לרוב בתחרות עזה עם מתחרים מקבילים, צריכים לעבור תהליך של שיפור מתמיד. למעשה, מדובר בתהליך מתמשך של מדידה, ניסוי, הסקת מסקנות, שיפור וחוזר חלילה.

לסיכום

אתר מכירות הוא מסוג הדברים שחיוני לעשות היטב. הקפדה על נקודות מסוג הנקודות שציינו כאן, תבטיח שהאתר שלכם מתפקד היטב ומניב את המטרות אשר לשמן הוא הוקם.