איך להגדיל את העוקבים באינסטגרם?

נדמה שבשנים האחרונות, הרשת החברתית אינסטגרם, הפכה להיות הרשת המעניינת והרלוונטית ביותר, ובעיקר בקרב צעירים. לכן, זה בהחלט לא מפתיע שלא מעט אנשים מצליחים להרוויח כספים באמצעות פרסומים באינסטגרם ואף מצליחים למנף את העסק שלהם ולהגדיל את מעגל הלקוחות. הסוד טמון בכמות העוקבים שיש לכם באינסטגרם, ככל שיש יותר עוקבים, כך התכנים שלכם יופצו ליותר ויותר אנשים. אז איך תגדילו את העוקבים שלכם? הכנו בעבורכם מדריך מקיף בנושא.

עוקבים באינסטגרם

פרופיל עסקי חדש? אל תחששו מקניית עוקבים

זה לא סוד ששיווק ברשתות החברתיות מהווה כלי נהדר לפרסום, לכן אם הקמתם פרופיל עסקי לעסק שלכם, רצוי שיהיו בו עוקבים, על מנת לשדר לקהל היעד רלוונטיות ופופולאריות. איך עושים את זה? פשוט מאוד – יש לא מעט חברות שמספקות שירות מסוג זה, למשל youhoo, שבתמורה לכספכם, יעניקו לכם פרופיל בעל חזות אמינה ופופולארית.

#האשטאג

אחד האמצעים הנהדרים ביותר לצבירת עוקבים חדשים טמון בכל ההאשטגים למיניהם. תחילה, כדאי להבין מהם ההאשטגים הרלוונטיים ביותר בעבורכם, ולנסות לאתר כמה שיותר האשטגים שמתאימים לפרופיל שלכם. אנשים עוקבים אחרי האשטגים, מה שאומר שהם יוכלו להיחשף לתכנים שלכם, כך שאין ספק שמדובר בכלי מעולה להגדלת החשיפה האורגנית של העמוד.

אגב, לעיתים מומלץ לכוון גם להאשטגים פחות פופולאריים. אמנם יש בעמודי ההאשטאג הללו מעט פוסטים, אבל זה ישאיר את התוכן שלכם בחלק העליון של העמוד לזמן ממושך יותר.

כוונו את התוכן לקהל היעד

יש מגוון רחב של פרופילים באינסטגרם, חלקם מקדמים עסקים וחלקם פרופילים אישיים. אם קהל היעד שלכם נמצא גם בחו"ל, הרי שכתיבת פוסטים בעברית לא בהכרח תניב עוקבים מארצות זרות, לכן רצוי להתאים את השפה והתוכן לקהל היעד.

פרסמו לעיתים קרובות

פרופיל אינסטגרם פעיל, הוא פרופיל בעל פוטנציאל גבוה יותר לצבירת עוקבים, לכן חשוב ומומלץ להעלות פוסטים ותמונות מידי יום (או לפחות 5 פעמים בשבוע). אם מדובר על פרופיל עסקי, הרי שחשוב לתכנן מראש את טכניקת הפרסום ברשתות החברתיות, לרבות אינסטגרם, ולהבין מהם התכנים האידיאליים ביותר בעבור קהל היעד שלכם.

השתמשו בכל הפיצ'רים

מעלים תמונות לפרופיל שלכם אבל לא משתמשים בסטורי? חבל. יש לא מעט פיצ'רים מדליקים שיכולים למנף את תכני הפרופיל – השתמשו בהם, החל משידור חי ועד להעלאת סטורי עדכני במהלך היום.

צרו אינטראקציה עם פרופילים נוספים

בין אם החלטתם לעקוב אחר פרופיל אינסטגרם או לפרגן עם לייק לאחד הפוסטים, הרי שמדובר בפעולה שעשויה לסייע לכם בהגדלת העוקבים. יש לא מעט אנשים שעוקבים בחזרה אחרי מי שעוקב אחריהם, או נכנסים לפרופיל של מי שהביע מעורבות באחד הפוסטים שלהם – כך תוכלו להגדיל את החשיפה ובאותה מידה גם את כמות העוקבים. שימו לב – רצוי ליצור אינטראקציה עם פרופילים רלוונטיים, כאלה שמתעניינים בתחום העיסוק שלכם, אחרת אין טעם לעשות פעולות שכאלה.

וודאו שפרופילים אחרים יוצרים אינטראקציה אתכם

ככל הפוסט שלכם יהיה יותר ויראלי, כך הוא יגיע ליותר אנשים. נסו ליצור פוסטים שמעודדים את המשתמשים למעורבות, ובייחוד – דרבנו אותם להגיב על התכנים שאתם מעלים לעמוד.

 

אינסטגרם היא כלי פרסום מעולה, כשהיא מעניקה למשתמשים מגוון רחב של אפשרויות ותכנים בתחומים שונים. נסו להגדיל את כמות העוקבים שלכם באמצעות הפעולות שצוינו מעלה, כך תוכלו להרחיב את החשיפה שהעמוד שלכם מקבל ולהגיע לקהלים חדשים. בהצלחה!

השארת תגובה